תפריט יצירת קשר

הדפסה צבעונית לכל מטרה

האפשרות להדפיס ספרים, שלטים ומוצרים אחרים באופן צבעוני עולה בקנה אחד עם הצרכים של קהל היעד מגוון. במאמר הבא נציג את המטרות השכיחות של הדפסה צבעונית ונבין מה מאפיין אותה לעומת הדפסה רגילה

תחום הדפוס התפתח בשנים האחרונות בצורה משמעותית. בין אם הסיבה לכך היא דרישות חדשות של קהל היעד או התקדמות טכנולוגית מרחיקת לכת, אין ספק שקיימים הבדלים בין האופן שבו מבצעים הדפסה כיום ובעבר. עם זאת, היתרונות של הדפסה צבעונית לכל מטרה עדיין בולטים ושומרים על המעמד שלהם. זה קורה בגלל הערך המוסף של הדפסה צבעונית ובגלל קהל היעד המגוון שנהנה ממנה.

אפשרויות הדפסה צבעונית

הנה למשל כמה אפשרויות בולטות שמייצגות את היתרונות של הדפסה צבעונית לכל מטרה:

א. הדפסת ספרים – האפשרות להדפיס ספרים בדיו צבעוני עולה בקנה אחד עם הצרכים של הוצאות ספרים, יזמים ואנשים פרטיים. כיום זה נשמע מובן מאליו, אך עד לפני מספר שנים לא היו את המשאבים הקיימים על מנת לבצע הדפסה כזו.

ב. הדפסה על שלטים – בעלי עסקים מזהים את היתרונות של הדפסה צבעונית גם על גבי שלטים. כאן מדובר על הדפסה שמבליטה את המסר המסחרי או השיווקי, מייצרת בולטות מול המתחרים ומניעה לקוחות לפעולה. את ההדפסה גם אפשר לבצע על סוגים שונים של שלטים ובהם שלטי פח או עץ.

ג. הדפסת פוסטרים – מטרה אחרת לגמרי של הדפסה צבעונית יכולה להיות פוסטרים, רולאפים, פליירים וכן הלאה. המאפיין המשותף לכולם הוא הצורך בהדפסה צבעונית שתבליט את המוצר, כמו גם באפשרויות עיצוב מגוונות יותר. במילים אחרות, עצם השימוש בצבע פותח אפשרויות עיצוב אטרקטיביות שמוכיחות את עצמן.

ד. הדפסה על בד – מטרה אחרת לגמרי של הדפסה צבעונית מיועדת ליישום על גבי בד. הדפסה על בד משתמשת בצבעים מיוחדים ובדיו שנבחר בקפידה, בין היתר על מנת להבטיח את העמידות של התוצאה הסופית.

שיטות הדפסה צבעונית

התנאי היחיד לכך שניתן יהיה להשתמש בהדפסה צבעונית לכל מטרה הוא בחירה נכונה של השיטה. ההבדלים בין שיטות הדפסה צבעונית באים לידי ביטוי בסוג הדיו שבו משתמשים, במפרט הטכני של מכונות הדפוס וגם בידע ובניסיון של אנשי הדפוס. אם למשל רוצים להדפיס שלטים, ספרים ופוסטרים בדיו צבעוני ולעמוד בלוח הזמנים, יש צורך במעורבות צמודה של בתי דפוס מיומנים.

בחירת בית דפוס

מי שרוצה לתאם הדפסה צבעונית לכל מטרה צריך להשקיע בבחירת בית הדפוס. בשלב הראשון כדאי לאסוף המלצות על בתי דפוס ולהתייעץ עם חברים, קרובים ובני משפחה. בשלב השני אפשר להגיע לבתי הדפוס ולראות דוגמאות לפרויקטים קודמים שבהם הוא היה מעורב. בשלב השלישי ניתן גם לתאם פגישת היכרות עם נציגי בית הדפוס, על מנת לקבל הצעת מחיר מסודרת. בשלב הרביעי כל שנותר הוא להחליט על לוח הזמנים ולצאת לדרך עם הפרויקט.

עלות הדפסה צבעונית

שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וזמינות גבוהה של מוצרי הדיו הופכים את האפשרות של הדפסה צבעונית לכל מטרה לנגישה. העלות של הדפסת ספרים ושלטים למשל נמוכה מכפי שנהוג לחשוב, מה גם שהיא מחזירה את ההשקעה כאשר המטרה היא מסחרית ושיווקית. לשם השוואה, יש גם אפשרות להדפיס פוסטרים צבעוניים במהירות וביעילות אם מתכננים את הפרויקט בצורה נכונה.

הדור הבא של הדפסה

לסיכום, הדפסה צבעונית לכל מטרה מייצגת התפתחות טבעית של ענף הדפוס. בעזרת הדפסה כזו אפשר לשדרג ספרים, שלטים, פוסטרים ומשטחי בד וגם ליהנות מרמת עיצוב גבוהה.

מחשבון מחירים
המחיר למטר מתחיל מ-49 ₪.
ככל שתקנו יותר מטרים, המחיר למטר ירד.
בין לקוחותינו
לוגואים של לקוחות, מוסדות ועסקים
למעלה