תפריט יצירת קשר

מה צריך לדעת כשבאים להדפיס פנקסים לעסק?

הפנקס הוא חבר נאמן של כל בעל עסק. בין אם מדובר בפנקס הצעות מחיר, קבלות או חשבוניות ואפילו פנקס לכתיבת תזכורות. חלק בלתי נפרד מהניירת המשרדית הם הפנקסים וחשוב להקפיד שתהיה כמות מספקת של פנקסים מכל הסוגים וכן מומלץ למתג את הפנקס עם לוגו של העסק וכמובן להדפיס את הפנקסים כך שיכללו את כל הפרטים הרלבנטיים הנדרשים להופעה על גבי הניירת. שם העסק, מספר עוסק, כתובת ופרטי התקשרות.

אילו פנקסים כדאי להדפיס? כיצד לבחור היכן להדפיס את הפנקסים ועל מה לשים דגש בתהליך ההדפסה?

כל הפנקסים במשרד אחד

מהם הפנקסים שעליכם להחזיק במשרד? כדי לענות על שאלה זאת יש לשים לב להבדלים בין הפנקסים הנדרשים מעוסק מורשה ובין פנקסים לעוסק פטור. כך למשל, עוסק פטור יחזיק פנקסי קבלה הייעודיים לעוסק פטור בעוד עוסק מורשה יחזיק פנקסי חשבוניות ידניות או חשבונית ידניות מס קבלה המעוצבים מראש כך שיכילו את כל הפרמטרים שיש למלא בהגשת הקבלות או החשבוניות. קיימים שני פורמטים של חשבוניות: חשבונית אחת לדף או דף הכולל 6 חשבוניות . בכל מקרה, בכל חשבונית חשובים להופיע הפרטים הבאים: מספר סידורי, מספר עוסק, שם העסק, טלפון וכתובת וכמובן יש להשתמש בחשבוניות בסדר רץ ולוודא שיש מקום לחתימה ותאריך, שם הלקוח, תאריך העסקה, פרטי העסקה, סכום העסקה וסכום המע"מ בגין העסקה בחשבוניות מס וכן תנאי העסקה. פנקסים נוספים שחשוב להחזיק הם פנקסי הזמנת עבודה, תעודות משלוח וחשבוניות עסקה.

פנקסי ממו אף הם נחשבים למוצר חיוני בארגון וניהול זמן בעת העבודה ויש גם פנקסי ממו סטיקי שתוכלו להדביק במקומות שונים, כמו למשל, להצמיד על גבי המסך של המחשב. פנקסים אלה ניתן לבחור מנייר נטול עץ עם הדבקה בראש ולהחליט מהי כמות הדפים התלישים שיהיו בכל בלוק.

על מה לשים דגש בעת הזמנת הפנקס?

בעיצוב והדפסת פנקסים יש לשים לב שהפנקס כולל מקור והעתק ושעלות הפנקס הוא נקבעת לפי סוג הנייר וכמות הפנקסים שלעיתים יש הנחה על הזמנה מראש של כמות גבוהה יותר. פנקסי שישייה המחולקים ל-6 חלקים פרופורציונאליים עם חירור המאפשר תלישה נוחה נחשבים לבחירה משתלמת למי שמעוניין להדפיס כמות גדולה יחסית של חשבוניות.

בנוסף, ישנה אפשרות היום להשתמש בתבנית של בית הדפוס או להעלות עיצוב מותאם אישית שהכנתם מראש לחשבוניות או לקבלות המבוקשות או להיעזר בשירותי עיצוב מקצועי וקיימת גם דרך אטרקטיבית באמצעות מערכת ידידותית למשתמש ולעצב אונליין ולבד את הפנקסים.

מערכת זו מאפשרת לבחור רקע ייחודי, את הפונט המועדף ואפילו להוסיף קוד QR אם תרצו שהלקוח יסרוק ויגיע לאתר האינטרנט או כל מקום אחר ברשת. ניתן לשלב גם אלמנטים ואיורים ולהפיח חיים ולמתג כך את החשבוניות בהתאמה אישית לעסק, לצרכים ולסגנון המועדף.

אפשר לעצב כל סוג פנקס כולל פנקסי ממו רק חשוב להקפיד על ההנחיות ועל כל החלקים שחייבים להופיע ביצירת פנקס במיוחד מסוג חשבונית וקבלה.

אם בחרתם להטעין קובץ קיים יש להקפיד על שמירה ברזולוציה הנדרשת, מידות ברוטו לפני החיתוך ומידות נטו לאחר החיתוך. ניתן לעצב גם דפי ממו סטיקי בעיצוב מותאם.

חשוב מאוד לבחור בית דפוס דיגיטלי שיוכל להפיק עבורנו פנקסים בסטנדרט הגבוה ביותר. התייחסו בעת ההזמנה לעלויות השונות כולל איסוף או משלוח וכן לוח זמנים משוער עד אספקת המוצר. דאגו להזמין לפני שהפנקסים הקיימים אוזלים כדי שלא תישארו חלילה ללא קבלות או חשבוניות.

מחשבון מחירים
המחיר למטר מתחיל מ-49 ₪.
ככל שתקנו יותר מטרים, המחיר למטר ירד.
בין לקוחותינו
לוגואים של לקוחות, מוסדות ועסקים
למעלה