תפריט יצירת קשר

שמשונית למרפסת ולפרגולות

אם אתם מחפשים דרך זולה ופשוטה לסכך את המרפסת שלכם ולהגן על עצמכם מפני השמש, שמשונית למרפסת היא פתרון מעולה. שמשוניות עשויות מחומר אטום שמונע מקרני השמש לחדור דרכן למרות משקלן הנמוך. אנשים רבים בוחרים בשמשונית בתוך כיסוי למרפסת מכיוון שזהו פיתרון זול ונוח, לא מלכלך ולא מצריך שום עבודה מקצועית והתקנות מיוחדות כדי להגן על המרפסת שלכם ואף לייצר לה מראה יפה יותר.

בנוסף, שמשונית למרפסת שלכם יכולה להיות הרבה יותר מאשר סככה לגג. אפשר להשתמש בשמשונית כדי ליצור למעשה קירות למרפסת שלכם ולהגן בצורה מקיפה מפני שמש, לכלוך, רוח חזקה מדי או כל דבר אחר שמפריע לכם במרפסת.

גם מבחינת עסקית, אפשר להשתמש בשמשונית בכל מיני דרכים. אפשר להשתמש בשמשונית גם לעסקים ולחנויות בתור שלטי פרסום. הדפסה על שמשונית כדי לכתוב את מספר הטלפון של העסק, את הלוגו או כל פרט אחר זוהי דרך נפוצה וזולה מאוד לפרםס את העסק שלכם. עסקים רבים משתמשים בשמשונית כדי לתלות שלט דגול של העסק שלהם במרפסת שנמצאת מעל הכניסה לעסק ובכך לעורר מודעות לעסק ולהפוך את מציאת העסק קל על ידי לקוחות שונים.

שמשונית למרפסת בכל צבע ובגדלים שונים

העובדה שאתם רוצים להשתמש בשמשונית כדי לסכך את המרפסת שלכם או לכל צורך אחר אינה אומרת שזה צריך לבוא על חשבון יופי. שמשוניות יכולות מאוד יפות אם מעצבים אותן כנדרש. לעתים הבחירה הברורה מאליה היא לקנות שמשונית בצבע חלק כלשהו ופשוט להשתמש במה שיש. אבל בהתחשב בכך שאתם יכולים לעצב את השמשונית, ועוד לא לשלם עליה הרבה, זה לא דבר מובן מאליו. שמשונית למרפסת יכולה להיות בכל צבע שרק תרצו ובכל גוון. באמצעות שירותי עיצוב גרפי תוכלו לקבוע בדיוק כיצד השמשונית שלכם תיראה, באיזה גודל מדויק היא תהיה ועוד... מגבלת הגודל של הדפסת שמשוניות היא עד 5 מטר רוחב ו-5 מטר אורך. 

שמשונית לפרגולה

שמשונית לפרגולה זהו שימוש נפוץ מאוד בשמשוניות. השמשונית היא חומר נהדר להגנה מפני השמש או הגשם והיא משמשת אנשים רבים, הן בחיי היום יום שלהם (במרפסת, בגינה) והן לעסקים שונים. 

מסעדות, בריכות ומקומות בילוי רבים משתמשים בשמשוניות במקרים בהם יש להם פרגולה אשר שונת ברחוב או בחצר העסק. באמצעות שימוש בשמשונית הם מגנים על הלקוחות שלהם מפני תנאי מזג האוויר ויוצאים אווירה נחמדה בתוך מקום סגור, נעים ומוצל. השמשונית אף עוזרת כדי לסגור את המקום ולמנוע כניסתם של בעלי חיים ומזיקים למקום כדוגמת חתולים, עכברים ועוד. 

אם אתם מחפשים שמשונית להצללה מכל סוג, תוך התאמה אישית לפי הצרכים שלכם - צרו קשר.

מחשבון מחירים
המחיר למטר מתחיל מ-49 ₪.
ככל שתקנו יותר מטרים, המחיר למטר ירד.
בין לקוחותינו
לוגואים של לקוחות, מוסדות ועסקים
למעלה