תפריט יצירת קשר

הדפסה על שלט בד

חברת שמשונית מדפיסה על שמשוניות שעשויות מחומר מיוחד הנקרא פולימר, יש שימששו אותו ויחושו כאילו מדובר בבד אך מדבור בחומר דמוי בד אך חזק מאוד. באמצעות החומר המיוחד הזה השמשונית היא חזקה ואיכותית וההדפסה עליה נראית ברורה מאוד מבחינת צבעים והדפסה אחידה. בנוסף, כמו סוגי בדים רבים, החומר של השמשונית לא מראה את השתקפות השמש עליו ולכן הוא מרגיש מאוד בולט בשטח. 

לאור האמור, השימוש בשמשונית מתאים לשימוש חיצוני גם בימי הקיץ וגם בימי החורף מפאת החומר האיכותי והטוב. בנוסף, אין ספק שאפשר להשתמש בחומר גם בתחום מתחמים סגורים והוא ניתן לתליה על הקיר או לפריסה על גבי משטח או בכל דרך אחרת. ניתן להדפיס שלטים קטנים מאוד אך גם גדולים בגודל של עד 5 מטרים. במקרים שיש צורך בגודל של יותר מ-5 מטר אנחנו מבצעים איחוי מיוחד שמאפשר לנו ליצור שלטים גדולים.

אנחנו מדפיסים שלטים על בדי השמשונית במחירים חסרי תקדים. תוכלו להשתמש במחשבון שלנו המצורף לתוכן זה ולראות בעצמכם שהמחירים שלנו הם ללא תחרות בתחום ההדפסה. כל שעליכם לעשות כדי להדפיס על שמשונית הוא ליצור איתנו קשר ולתאם הזמנה, לשלוח לנו את החומרים של העיצוב באיכות גבוהה ואנחנו נבצע את כל השאר ונשלח לכם את ההזמנה. אם אין לכם חומר להדפסה, נוכל להציע לכם את שירותי העיצוב הגרפי שלנו בתוספת תשלום.

שירותי הדפסה על שלט בד בזול! צרו קשר עכשיו.

השירותים שלנו: הדפסה על שלט בד, הדפסה על שלט בד שמשונית, הדפסה על שלט בד מברזנט ועוד...

מחשבון מחירים
המחיר למטר מתחיל מ-49 ₪.
ככל שתקנו יותר מטרים, המחיר למטר ירד.
בין לקוחותינו
לוגואים של לקוחות, מוסדות ועסקים
למעלה